Το γραψιμο ειναι η καλυτερη μορφη επικοινωνιας μετα τον ερωτα

σκεψεις, συνεντευξεις και κειμενα

Monday, September 01, 2008

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ: Το "μικρό καλοκαιράκι"

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ


Διαβάζω ένα βιβλίο με πρωταγωνιστή ένα νεαρό αγόρι στην ηλικία περίπου του δικού μου πρωταγωνιστή, του Μπίλυ. (Αποφάσισα να τον ονομάσω Μπίλυ τελικά). Ο συγγραφέας έχει μπει στη θέση αυτού του αγοριού και αφηγείται την ιστορία μέσα από τη δική του οπτική. Είναι το ίδιο με αυτό που έχω ξεκινήσει να κάνω κι εγώ εδώ και ένα χρόνο. Μου αρέσει αυτός ο τρόπος , να μπορείς να μπαίνεις απόλυτα στη θέση του άλλου, αλλά είναι οδυνηρός στη συγκεκριμένη περίπτωση, διότι έχεις να ανασύρεις από το πολύ μακρυνό παρελθόν μνήμες παιδικές που μπορεί να ξύνουν παλιές πληγές. Δεν υπάρχει όμως άλλος τρόπος αν θέλεις να είσαι "αληθινός". Να ταυτιστείς απόλυτα με τον ήρωά σου. Έχω καθυστερήσει, το γνωρίζω. Αλλά μεσολάβησαν άλλα πράγματα (κάποιο θεατρικό έργο, κάποιο σήριαλ, κλπ) που με κράτησαν μακριά. Ίσως να ήταν και μια δικαιολογία γιατί δεν ήθελα να "σκάψω" εκεί. Μα τι είναι τέλος πάντων ο συγγραφέας; Ένας σκαφτιάς του εαυτού του; Έλεος! Δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος; Ή μήπως και αυτός είναι ο τρόπος ΜΟΥ; Όπως και να 'χει δεν μπορώ να κάνω πίσω, τώρα, μετά από τόσα χρόνια "σκαψίματος", μετά από τη λεπτοδουλειά της προσωπικής τεχνικής, μετά από επαίνους και απορρίψεις, μετά από σκληρή δουλειά και χτύπημα στο μαλακό υπογάστριο, οι λύκοι είναι εδώ, αντιμετώπισέ τους...

3 comments:

ioeu said...

σκάβω και σκάβω
βαθιά εντός μου βρίσκω
άελπτον ύδωρ


καλό μικρό καλοκαιράκι!

lakis said...

Οι λύκοι πολλές φορές εμφανίζονται για να μας δείξουν το δρόμο...

mamaloukas said...

Ciao ψυχή!