Το γραψιμο ειναι η καλυτερη μορφη επικοινωνιας μετα τον ερωτα

σκεψεις, συνεντευξεις και κειμενα

Thursday, April 15, 2010

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Χθες, Τετάρτη, ανάρτησα το πέμπτο κεφάλαιο από το μυθιστόρημά μου "Η ΚΟΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΡΙΑΣ" στο blog της. Είναι κάτι που μου αρέσει που το κάνω και το θεώρησα σαν μια χειρονομία καλής θέλησης προς τους αναγνώστες μου. Είναι ένα βιβλίο 22 ετών, που έχει κάνει την πορεία του στον εκδοτικό χώρο, έχει αποσπάσει θετικές αντιδράσεις από κοινό και ειδήμονες και έχει εξαντληθεί στα βιβλιοπωλεία. Προτίμησα να το διαθέσω δωρεάν στο διαδίκτυο αντί να το επανεκδόσω παρά τις τιμητικές για μένα προτάσεις που είχα. Η επιθυμία μου ήταν πέρα από την προσφορά να έχω και μια κοντινή επαφή με τους αναγνώστες, να συζητήσω το θέμα μαζί τους, να αισθανθούμε ο ένας πιο κοντά τον άλλον. Αυτό με μεγάλη μου χαρά πέτυχε.  Το ραντεβού της Τετάρτης για μερικούς από τους φίλους μου είναι κανονικό ραντεβού. Για μένα είναι κάτι περισσότερο. Δεν μετριούνται όλα στη ζωή μας, παιδιά, με τις οικονομικές απολαβές. Η κρίση μας δίνει ένα μάθημα γι' αυτό. Κάποιες μεγαλύτερες αξίες κυκλοφορούν μέσα μας και ίσως χρειάζεται να τις αφουγκραστούμε. Ξέρω ότι αυτό ίσως ενοχλήσει μερικούς. Ήδη ακούω τα πρώτα ειδοποιητήρια. Νικά αυτός που επιμένει. Έστω κι αν νιώθει ηττημένος. Καλή συνέχεια σε όλους.

No comments: