Το γραψιμο ειναι η καλυτερη μορφη επικοινωνιας μετα τον ερωτα

σκεψεις, συνεντευξεις και κειμενα

Monday, May 07, 2007

Σάββατο πρωί - Σάββατο βράδυ

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ
μερικά πράγματα τα πρωινά του Σαββάτου, εκεί κάτω στη Σόλωνος, ξέρετε, με ενδιαφέρουσες συζητήσεις και πολύχρωμα ζελεδάκια (όχι εγώ). Έχουν ζωντάνια! Και απόντες, δυστυχώς ή άρτι αποχωρήσαντες.
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
το έργο "Η αποπλάνηση ενός ξένου" που είχε να κάνει με το ίντερνετ. Απλώς το χρησιμοποιούσε. Κι εγώ νόμιζα... Αλλά τα νομίσματα βγήκαν κίβδηλα.

15 comments:

ioeu said...

Συγχαρητήρια!!!!

Μουσικήν ποίει και εργάζου, λοιπόν...

Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Ευχαριστήριαααα!!!

reader's-diggest said...

Εχει και καλές ποικίλιες με ούζα και μπύρες το συγκεκριμένο μέρος. Ενίοτε και καλή παρέα...
Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (το βιβλίο του Κατσουλάρη για παράδειγμα) οι έλληνες συγγραφείς που ασχολούνται με το διαδίκτυο εγκλώβίζουν την πλοκή εντός δικτύου και αδυνατούν να προσαρμόσουν τη virtual reality στην κανονική ζωή και πραγματικότητα. Που να δεις τι έπαθα διαβάζοντας το...Ατίθασο αλαζονικό τακούνι.

Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

READER
Δεν έχω ακόμη πιει τις μπίρες. Θα δούμε.
Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο του Κατσουλάρη. Αν εννοείς αυτό με το σχόλιό σου. Ακόμη καινούριο είναι για τους περισσότερους βέβαια όλο αυτό. Πού θα πάει όμως;

Σπύρος Σεραφείμ said...

τα πρωινά στη Σόλωνος και όχι μόνο το Σάββατο, είναι υπέροχα. Να είσαι καλά που μου θύμισες στιγμές

Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

σπύρος σεραφείμ
Δεν έχετε παρά να κατέβαιτε μια βόλτα.

Anonymous said...

ειδικά άμα μεταμορφώνεσαι από Λέια σε άλλη κυρία και μας στέλνεις!
Ντεμέτριο

Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Λατρεύω τους ανώνυμους Δημήτριους. Ιδιαίτερα όταν έχουν τόσο ενδιαφέρουσα... Μόστρα.

scalidi said...

μα, τι ήταν κι αυτό! πάθαμε πλάκα...

Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Σκαλιδάκι μου καλό.

alef said...

Κι εμένα μ' αρέσουν τα πρωινά Σαββάτου (ιδιαίτερα όταν με παίζουν τα άλλα τα παιδιά), πάντοτε μ' άρεσαν τα σαββατιάτικα πρωινά! Με κυρίες που είναι άλλες και ξαφνικά.... ωωωω! Χαρά! Φιλί (κι εσύ τέκνον Ντεμέτριο?)

industrialdaisies said...

Τα σαββατιάτικα πρωινά μου, είναι πάντα πνιγμένα στο άγχος. Αυτό του μοναδικού πρωινού που έχεις για να προλάβεις ό,τι δεν προλαβαίνεις όλη την εβδομάδα. Τα σαββατιάτικα βράδια τα περνούσα, σχεδόν πάντα, τόσο μελαγχολικά! Δεν ξέρω γιατί. Λέτε αν αλλάξω το πρωινά να αλλάξει όλο το Σάββατο για εμένα;

ieri pagida said...
This comment has been removed by the author.
Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

alef
Έλειψα 48 ώρες λόγω προβλήματος του κου ΟΤΕ και το κάνατε... μπάχαλο. Όχι αυτό το μπλογκ, το άλλο.
Αχ αυτά τα πρωινά του Σαββάτου έχουν κάψει καρδιές. Εμπρός, όλοι μαζί να ακούσω καμπανιστές φωνούλες τα παιδάκια
"Γύρω γύρω όοοολοι
στη μέση ο/η...?"

Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

industrialdaisies
Ναι, σας το συμβουλεύω επειγόντως. Αλλάξτε πρωινά Σαββάτου και θ' αλλάξουν όλα.